کد خبر : 637
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

یکصد و هفتاد و یکمین شماره از نشریه استانی بستکیه در ۸ صفحه منتشر شد

یکصد و هفتاد و یکمین شماره از نشریه استانی بستکیه در ۸ صفحه منتشر شد

یکصد و هفتاد و یکمین شماره از دو هفته نامه استان هرمزگان در 8 صفحه منتشر شد. در این شماره با اشاره به برگزاری مانور جهادی مدیریت برق شهرستان بستک این مانور را از زبان معاون بهره برداری توزیع برق استان هرمزگان از مانورهای موفقیت آمیز عنوان نموده است . همچنین با دو تیتر دیگر

یکصد و هفتاد و یکمین شماره از دو هفته نامه استان هرمزگان در 8 صفحه منتشر شد.

در این شماره با اشاره به برگزاری مانور جهادی مدیریت برق شهرستان بستک این مانور را از زبان معاون بهره برداری توزیع برق استان هرمزگان از مانورهای موفقیت آمیز عنوان نموده است .

همچنین با دو تیتر دیگر در صفحه اول از دو برنامه مهم در کهورستان و بندرلنگه خبر داده است . برگزاری جشن 25 زوج جوان در منطقه کهورستان بندرخمیر و برگزاری مسابقات بین المللی و ملی دانش آموزی قرآن کریم به میزبانی بندرلنگه از زبان فرماندار شهرستان بندرلنگه از خبرهای مهم این شماره می باشد .

شعر شاعران محلی و بومی – جدول – نوشته ای از ناصر چمن پیرا برای استاد احمد مدان و اخبار مهم و روز منطقه و استان صفحات دیگر این شماره بستکیه بوده است .

جهت سفارش و چاپ پیام های تبلیغاتی و آگهی های خود به شماره واتساپ 09376250587 پیام دهید.
🔸مطالب و دست نوشته های خود با اولویت بومی و موضوعات تاریخی، فرهنگی، هنری (مقاله، گزارش، تحلیل ومصاحبه) برایمان بفرستید تا رایگان چاپ شود/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.