کد خبر : 614
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

برگزاری ششمین مانور استانی اصلاح شبکه برق در شهرستان بستک

برگزاری ششمین مانور استانی اصلاح شبکه برق در شهرستان بستک

ششمین مانور استانی اصلاح شبکه برق و مقره های شبکه با حضور مهندس طبیبی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان هرمزگان در منطقه لاور میستان بستک برگزار شد . 🔹 مدیر اداره برق شهرستان بستک گفت: در این مانور ۴۵ نفر در ۱۵ گروه عملیاتی حضور دارند که به مدت یک روز کار تعویض

ششمین مانور استانی اصلاح شبکه برق و مقره های شبکه با حضور مهندس طبیبی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان هرمزگان در منطقه لاور میستان بستک برگزار شد .

🔹 مدیر اداره برق شهرستان بستک گفت: در این مانور ۴۵ نفر در ۱۵ گروه عملیاتی حضور دارند که به مدت یک روز کار تعویض مقره های سرامیکی به سیلیکونی را انجام می‌دهند.

🔸وی اعتبار اجرای این مانور را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی اداره برق بستک انجام شده است.

🔹جاسم دهگری افزود: اجرای این مانور که دومین مانور اصلاح مقرها در شهرستان بستک است بر روی شبکه استراتژیک لاور میستان به میستان که تامین کننده برق چاه‌های آب و ایستگاه‌های پمپاژ آب شهر بستک است انجام شده است.
🔸وی هدف از این مانور را پایداری شبکه ، کاهش خاموشی و جلوگیری از حوادث احتمالی بخصوص در فصل بارندگی عنوان کرد و گفت: با اجرای این مانور ۵۰ درصد خاموشی های برق بر اثر خرابی مقره ها در این میسر کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.