کد خبر : 545
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

آیا در طرح سهمیه بندی بنزین، ساکنان جنوب کشور در نظر گرفته شده‌اند؟

آیا در طرح سهمیه بندی بنزین، ساکنان جنوب کشور در نظر گرفته شده‌اند؟

پرواز با انتقاد از سهمیه های تخصیصی بنزین مطرح کرد:*   *آیا در این طرح، روستائیان و ساکنان جنوب کشور در نظر گرفته شده‌اند؟*   *نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها با انتقاد از سهمیه‌های بنزین، گفت: در حال حاضر ۶۰ لیتر بنزین با قیمت ۱۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر با قیمت ۳۰۰۰

پرواز با انتقاد از سهمیه های تخصیصی بنزین مطرح کرد:*

 

*آیا در این طرح، روستائیان و ساکنان جنوب کشور در نظر گرفته شده‌اند؟*

 

*نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها با انتقاد از سهمیه‌های بنزین، گفت: در حال حاضر ۶۰ لیتر بنزین با قیمت ۱۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر با قیمت ۳۰۰۰ تومان در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود و اگر این ۱۵۰ لیتر تمام شود برای بسیاری از مردم، مشکل ایجاد می‌شود.*

 

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با انتقاد از سهمیه‌های بنزین، گفت: در حال حاضر ۶۰ لیتر بنزین با قیمت ۱۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر با قیمت ۳۰۰۰ تومان در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود و اگر این ۱۵۰ لیتر تمام شود برای بسیاری از مردم، مشکل ایجاد می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این صورت، مردم باید از کارت سوخت جایگاه استفاده کنند و کارت‌های سوخت جایگاه‌ها نیز حذف شده و اکثر آن‌ها، یک عدد کارت دارند و باید گاهی ساعت‌ها در صف منتظر ماند تا از این کارت سوخت استفاده شود.

 

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: آیا در این طرح، روستائیان در نظر گرفته شده‌اند؟ راننده‌های تاکسی آزاد که تنها راه درآمدشان همین کار است، به حساب آمده‌اند؟ فرد ساکن روستا که باید روزانه برای انجام اموراتش به شهر برود و مرتب رفت و آمد داشته باشد، چگونه با این ۱۵۰ لیتر روزگار بگذراند؟

 

پرواز اظهار داشت: مردم جنوب کشور که مجبورند در گرمای طاقت‌فرسای آن مناطق رانندگی کنند و بدون روشن بودن کولر، نمی‌توان رانندگی کرد، مصرف روزانه بنزین آن‌ها به شدت بالا می‌رود و بعد از اتمام سهمیه ۱۵۰ لیتری باید ساعت‌ها در صف پمپ بنزین بمانند تا تک کارت سوخت جایگاه نصیبشان شود. آیا در این طرح مردم جنوب کشور دیده شده‌اند؟

 

وی با بیان اینکه اگر طرحی اجرا می‌کنیم باید به گونه‌ای باشد که مردم اذیت نشوند و به رفاه حال آن‌ها توجه کنیم، گفت: با این سهمیه‌های بنزین، اعضای شوراهای روستاها را شرمنده مردم می‌کنند چرا که برای پیگیری امورات مردم باید به صورت مرتب به شهر و مرکز استان رفت و آمد کنند و با این وضعیت سهمیه بنزین، کار برایشان مشکل شده است.

 

*پرواز در پایان از دولت خواست تا در این موضوع تجدیدنظر کند و سهمیه‌ها، اصلاح شود.*

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.