کد خبر : 600
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

همایش نقش و جایگاه روحانیت در پیشرانی جبهه مقاومت اسلامی در کوخرد برگزار شد

همایش نقش و جایگاه روحانیت در پیشرانی جبهه مقاومت اسلامی در کوخرد برگزار شد

به مناسبت هفته مقاومت و با حضور حاج آقا پولادی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان همایش نقش و جایگاه روحانیت در پیشرانی جبهه مقاومت اسلامی در سالن مسجد جامع ابوخالد کوخرد برگزار شد. در این همایش مسوولین شهرستان بستک و روحانیون و علمای دینی بخش کوخردهرنگ حضور داشتند.   در این مراسم

به مناسبت هفته مقاومت و با حضور حاج آقا پولادی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان همایش نقش و جایگاه روحانیت در پیشرانی جبهه مقاومت اسلامی در سالن مسجد جامع ابوخالد کوخرد برگزار شد.

در این همایش مسوولین شهرستان بستک و روحانیون و علمای دینی بخش کوخردهرنگ حضور داشتند.

 

در این مراسم حاج آقا جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک گفت: بزرگترین درد این است در میان امت اسلامی افرادی پیدا می‌شوند به جای اینکه ظلم و متجاوز را محکوم کنند مظلوم را زیر سوال میبرند.
وی با بیان اینکه حمایت از جمهوری اسلامی حمایت از آرمان های فلسطین و نجات قدس از چنگال متجاوزان است گفت: در جهان اسلام باید همه علمای اسلامی به صحنه بیایند و جهان را تحت تاثیر تبیین و روشنگری خود قرار دهند .

 

حجت الاسلام پولادی مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان نیز در این همایش گفت: اگر گروه‌های مقاومتی در جاهای مختلف در حال فعالیت هستند در راس آنان علمای دین هستند که در حال علمداری هستند.
وی افزود: علما باید نماد دین باشند و با عملشان این نماد را نشان دهند نه آنچه از تریبون می‌گویند. تمام انبیا دین را در رفتار و کردارشان به مردم هدیه داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.