کد خبر : 468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

مریم گلی هنرمندی توانمند از شهر جناح

مریم گلی هنرمندی توانمند از شهر جناح

مریم رضایی معروف به مریم گلی از جوانان شهر جناح است که 23 سال سن دارد و از توانیابان ماهر و هنرمند محسوب می شود . این جوان جناحی با وجود اینکه از تحصیل در مدرسه محروم بوده است اما همت و اراده ای قوی برای تحصیل علم و دانش در خود دارد و می

مریم رضایی معروف به مریم گلی از جوانان شهر جناح است که 23 سال سن دارد و از توانیابان ماهر و هنرمند محسوب می شود . این جوان جناحی با وجود اینکه از تحصیل در مدرسه محروم بوده است اما همت و اراده ای قوی برای تحصیل علم و دانش در خود دارد و می گوید می خواهد زبان فارسی و انگلیسی را در خود تقویت کند .

گلی از جوانان توانمندی است که از چهار سال قبل تا کنون نقاشی می کشد و اکنون به عنوان نقاشی ماهر و هنرمند تبدیل شده است . چندین دفتر نقاشی دارد که همه آنها را از سال های گذشته تا کنون برای خود نگهداری کرده است .

مادر مریم می گوید: واقعا مریم دختری نمونه است و علاوه بر اینکه به کارهای منزل می رسد و در کارها به من کمک می کند ، قرآن می خواند ، ورزش می کند و با کارهای تفریحی و هنری خود نیز توجه دارد .

وقتی نقاشی های مریم گلی را نگاه می کنید متوجه می شوید که بیشتر موضوعات نقاشی گلی ، دوست داشتن ، مهربانی ، محبت و همدلی است و چه واژه های زیبایی و چه موضوعات قشنگی است که گلی به آنها توجه دارد و آنها را بر روی کاغذ به تصویر می کشاند .

نیاز است مسئولین محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی ضمن توجه به نیازهای این جوان جناحی ، ترتیبی اتخاذ نمایند تا نمایشگاهی از نقاشی های این هنرمند در معرض دید عموم مردم قرار گیرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.