کد خبر : 688
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

حمایت های مردمی و شخصیت ها از دکتر سید هاشم توانا

حمایت های مردمی و شخصیت ها از دکتر سید هاشم توانا

هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شور انتخاباتی بیشتر و از تعدد کاندیداها کاسته می شود زیرا بسیاری از کاندیدها به نفع کاندیدای خاص کنار می روند .   در غرب هرمزگان با توجه به تایید تعداد 24 کاندید ، تا کنون بسیاری از چهره ها از جمله ، دکتر اورنگی ،

هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شور انتخاباتی بیشتر و از تعدد کاندیداها کاسته می شود زیرا بسیاری از کاندیدها به نفع کاندیدای خاص کنار می روند .

 

در غرب هرمزگان با توجه به تایید تعداد 24 کاندید ، تا کنون بسیاری از چهره ها از جمله ، دکتر اورنگی ، استاد دریانورد ، عبدالسلام زارعی و…. به نفع دکتر سید هاشم توانا کنار رفته اند . همچنین حمایت های چهره ها و شخصیت های مهم سیاسی و مذهبی از ایشان وی را به عنوان رقیب مهم احمد جباری قرار داده است .

حمایت سید عبدالباعث قتالی امام سابق اهل سنت بندرعباس و سید عبدالله حسینی از چهره های مهم سیاسی غرب هرمزگان از دکتر نوانا بر محبوبیت وی اضافه کرده است .

حضور چشمگیر بانوان و جوانان در افتتاح ستاد شهر بستک و جناح نشاندهنده به میدان کشیدن بانوان و جوانان از سوی این کاندید جوان هرمزگانی است .

مردم مناطق پارسیان ، بندرلنگه و بستک خواهان تحول و تغییرند و با توجه به چندین دوره نمایندگی جباری خواهان فرستادن جوانی پر انرژی به مجلس هستند و خواهان شکستن رسم و رسوم انحصاری کرسی مجلس برای یک فردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.