کد خبر : 261
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

افتتاح ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بستک

افتتاح ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بستک
سرپرست فرمانداری شهرستان بستک اعلام کرد: ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بستک افتتاح خواهد شد؛
سرپرست فرمانداری شهرستان بستک اعلام کرد:
افتتاح ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بستک
دکتر ولی بستان سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در جلسه شورای اداری که با حضور اعضای شورا و دهیاران روستاهای شهرستان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مراسمات دهه فجر امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.
وی نامگذاری شعار امسال را ایران استوار و ۴۴ سال افتخار عنوان کرد و افزود: در دهه مبارک فجر، ۶۸ پروژه با اعتبار ۳۵۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.
نماینده عالی دولت در بستک خطاب به اعضای شورا و دهیاران گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ دهیاری ها مورد توجه قرار گیرد و اولویت برای پروژه های عمرانی نیمه تمام باشد.از آنجا که به پایان سال نزدیک می شویم دهیاران گزارشی از عملکرد ۱۴۰۱ را به اطلاع اهالی روستا برسانند.
وی تاکید کرد: مسیر توسعه و رشد شهرستان در گرو تلاش و همت مسئولین است که باید با همدلی انجام شود.دو برنامه اشتغال و نهضت ملی مسکن از برنامه های مهم دولت است.انتظار داریم طرح نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری انجام شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان بستک اظهار داشت: باید از شهر و روستای خود صیانت کنیم.یکی از چالش های شهرستان، ساخت و ساز غیرمجاز در برخی روستاهاست که اگر پیگیری نشود چالش زا خواهد بود.ملاک همه برنامه های ما قانون است.
دکتر بستان در پایان به حضور مسئولین در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: انشالله در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی باشکوهی داشته باشیم چرا که مظهر اقتدار ملی ماست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.